2012. 06. 03.

A kertművészet legmagasabb foka

Ma olyan kiránduláson vettem részt, ami tudom, hogy sok mindent megváltoztatott bennem. A kertet már képekről ismertem, de mi az ahhoz képest,amikor a saját szemeddel is látod!  Érzed az illatát, a hűvösségét, hallod a vízcsobogást, megtapinthatod a leveleket, vagy leülhetsz egy fa alá. Templom Kata kertje egy lelki oázis, tudatosan átgondolt, nagy szakértelemmel megtervezett, aprólékosan kitalált paradicsom. Mindazonáltal, ez a kert üzenetet is közvetít.Szavak nélkül mondja el Templom Kata gondolatait a világról, a szépségekről és az értékekről. 
(Aki mégsem beszél a virágok nyelvén, annak szavakba önti a KERTINAPLÓ!)
Az igazi kertművészek, a kerttel hangulatokat teremtenek, a növényeket nem csak puszta térkitöltésre használják. Templom Kata kertjében ennek a magasiskoláját láthatjuk!





Mint Rózsatársaság,minket a rózsák külön is érdekeltek és ebből a szempontból is azt kell mondanom, hogy egy lenyűgöző gyűjteményt láthattunk. Botanikai rózsák a kapu előtt, gyönyörű David Austin kollekció a kertben. Én személy szerint nem szeretem az angol rózsákat, de itt láttam olyat, amit biztos megveszek majd....valamikor.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése