2012. 06. 25.

Házhoz-szállítás

Trükkös módszerhez folyamodnak egyes vásárlók, hogy rózsához jussanak, mégpedig házhoz szállítással. Elhívnak magukhoz, hogy megmutassák milyen szépen fejlődnek a tőlem vásárolt növények, és miközben sétálunk - a tényleg klasszul beültetett ágyások között-, felteszik a kérdést, hogy milyen rózsát javasolnék a még szabadon maradt részekbe. Én rögtön rávágom, mert szinte látom magam előtt a pont odaillő színt és formát, ők meg rögtön rámondják, hogy jó. És csapdába estem, mert akkor hozzam is már el nekik... de én örömmel elhozom, sőt némi büszkeséggel is eltölt, hogy bíznak bennem, arról nem is beszélve, hogy tudom, egyszer ők is nagyon büszkék lesznek majd a saját kertjükre!

,,- Nálatok - mondta a kis herceg - az emberek egyetlen kertben ötezer rózsát  nevelnek. Mégse találják meg, amit keresnek.
- Nem találják meg - mondtam.
- Pedig egyetlen rózsában vagy egy korty vízben megtalálhatnák...
- Minden bizonnyal - feleltem.
- Csakhogy a szem vak - tette hozzá a kis herceg. - A szívünkkel kell keresni."

Antoine de Saint-Exupéry

Lions rose


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése