2012. 06. 02.

Hommage a Barbara

Nem bírom ki, hogy ne írjak erről a rózsáról. Ő a rózsagyűjtők nagy kedvence, minden kertek dísze, a mélyvörös színű Hommage a Barbara, a Delbard nemesítő ház ,,Couture collection" rózsakreációi közül. Végtelenül büszke vagyok rá, hogy nekem van egy, ráadásul magas törzsre oltva! Viszonylag új nemesítés, még nem lehet itthon kapni, nem is vettem, hanem szó szerint kikönyörögtem, de ez egy hosszú történet.......a lényeg az, hogy megvan és köszönet érte! Itt virít nekem szépségesen... és én elképzelem, hogy pár év múlva, gyönyörű koronát növesztve milyen szép lesz!
A nevét, a franciák szeretett és tisztelt énekesnőjéről Barbaráról kapta, aki a ,, l'aigle noir"  azaz a fekete sas című számával írta be magát a zenetörténetbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése