2012. 11. 14.

Az igazi szezon

A rózsák szempontjából a legfontosabb időszak az ősz, mert ez az ültetés igazi ideje! Igaz, hogy a konténeres rózsákat egész évben lehet telepíteni, mégis a hűvösebb és főleg nedvesebb őszi hónapok a legalkalmasabbak erre. A pár hete elültetett növényeimen, már látszanak az új hajtások, ami a legbiztosabb jele annak, hogy a rózsa föld alatti része is szépen fejlődésnek indult.
Tudom, némi magyarázattal tartozom, a több hónapos csend miatt, azért próbálok itt mellébeszélni az őszi ültetésről...szóval a helyzet az, hogy a rózsáimat nagyon megviselte a nyári hőség és a folyamatos öntözés sem segített ezen...nem akartam olyan növényeket eladni, amivel nem vagyok 100%ig elégedett. Mostanra összeszedték magukat és valószínűleg az is segített rajtuk, hogy áttelepítettem őket a saját kertembe - persze nem elültettem, hanem - felhoztam a maradék konténereket és szépen berendeztem a kocsifelhajtót ,,árudának". Így minden nap tudok foglalkozni velük és a teleltetésüket is meg tudom oldani. Tavasszal pedig, amikor majd gyönyörű szépen újra kihajtanak meg lehet vásárolni is őket. (Persze most is meg lehet, de csak ha írtok nekem, vagy eljöttök, vagy felhívtok és megbeszéljük...) 



+36-20-3-999-111

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése