2012. 12. 25.

Szenvedély

A fenti kert nem zöldséges részét örökzöldekkel, mégpedig formára nyírt örökzöldekkel fogom megoldani. Tekintve, hogy nem lesz időm gondozni, egy virág nélküli úgynevezett floral-free kertet terveztem eredetileg, de ugye jöttek rózsák, így hát őket is be kellett illeszteni valahogy. Szerintem jó kombináció lesz, mert egy négyévszakos kert valósulhat meg jó kevés munkával. Azt olvastam valahol, hogy az embernek kell kezdenie valamit a szenvedélyre való hajlamával...nos én úgy érzem a kertbe fektetem ezt az energiámat. Szenvedélyesen szeretem a virágokat, komolyan mondom. Azaz inkább a belőlük kialakítható struktúrákat.


A fenti képeken a Nőstény farkas kertjét látjátok, amit Nicole de Vésian a Hermész ház egykori tervezője alkotott. A mindössze 500 négyzetméteres, teraszosan kialakított kert hol máshol lenne, mint a franciaországi Provence-ban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése