2013. 04. 12.

Kéretlen segítők

Az előző blogbejegyzéshez, (ehhez) csak annyit, hogy miután befejeztem Piet Oudolf munkáinak nézegetését itt a neten, bekapcsolom a tv-t és a kedvenc sorozatomban, pont az ő egyik régi kertjének felújítását mutatták be a BBC-n! Sokszor volt mostanában velem ilyen...

Eddig ellenálltam, de ma végre vettem palántákat a piacon. Bár százszorszépet, már tavaly ültettem, ,,valaki" gaznak nézve kigyomlálta az összes magról kelt kis palántát a kertemben!!! Így most újra be kellett szereznem egy párat. A kék nefelejcs a másik nagy kedvencem, a tulipánok között szoktam velük kitölteni a teret, és szerintem a levelével is nagyon szépen díszít. A rózsaszín virágú változat nem szaporodik, de a kék igen!

A másik, amitől eléggé kivagyok, ha a férjem elkezd metszeni a kertben. Állítólag, csak a száraz ágakat vágja le, de 1. ez nem igaz, 2. nem tudja eldönteni mi a száraz ág, és mi az ami még nem hajtott ki. A klemátisz méteres, barna hajtásait az utolsó pillanatban mentettem meg az ollójától. Megegyeztünk, hogy marad a segédmunkánál, és a még nem létező aprítógépemet helyettesíti, ha nagyon vagdosni támad kedve az új metszőollómmal...:-)

ezt a gyönyörű szellőrózsát a fiam vette nekem a piacon
Már most alkudozom magammal, hogy melyik rózsát fogom eladni és melyiket nem. Elvileg mindet el kéne, de hát annyira a szívemhez nőttek, és annyira gyönyörűen hajtanak!!! Ma amikor kipakoltam őket a ,,leendő" bolt területére, már előre sajnáltam, hogy meg kell válnom tőlük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése