2013. 04. 13.

Kirándulás a Budai Arborétumban

Az a jó a ,,szakmai vezetésekben", hogy olyan dolgokat is meg lehet tudni egy kertről, amelyet egyébként nem. Minden növény személyes ismerőse a kalauzolónak, és nem lehet olyat kérdezni róluk, amire ne tudná a választ. A Rózsatársasággal voltunk kirándulni, azokat a képeket megnézhetitek az ő oldalukon.
Ide néhány olyan képet válogattam, ami talán csak nekem tetszik, mert főleg hangulatkép, de van köztük egy érdekes, amit több, mint 10 évvel ezelőtt készítettem az arborétum egyik épületéről. Érdemes megnézni!
a mai állapot (állítólag szatyorral szedik a fügét)

és 10 évvel ezelőtt, amikor az ablak még látszott a bokortól...
a kedvenc tavaszi virágillatom! 1 szál elég egy csokorba és illatozik az egész szoba!

...és a másik kedvenc tavaszi illatom. A mézédes illatú keltikék...
úgy át tudnám alakítani!!! úgy, hogy alig nyúlok hozzá...

ez a ház ezzel a fával tökéletes!
és pont ilyen madáretető illik hozzá!
mennyire tökéletes a cseresznyefa pillanatnyi szépsége! teljesen megértem a Japánokat!
nem nehéz egy virágzó cseresznyefa hatása alá kerülni :-)
aztán meg macskákat lát az ember a fán...mondom én, hogy jó a ,,szakmai" vezetés! :-)
de hogy ne ilyen hülyeséggel fejezzük be, itt egy szépséges botanikai tulipán, aminek nem tudom a nevét....
és ez a gigászi vadszőlő fa is, igazán méltó a Kertészeti Egyetemhez! Imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése